Conference about the energetic transformation in Germany

The Cluster has been invited to an event with representation of the German Consulate, where German companies will meet and it will be an opportunity to do networking in the field of Energy.

The act called “The Energy Transition in Germany” aims to bring together Spanish and German companies in the energy sector.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas que podrás aceptar o no cuando accedas a ellos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad